آذران پلاست رسا

ساخت وبلاگ

نکاتی در مورد سقف کاذب

سقف کاذب مطمئنا می تواند نگاه یک اتاق را تغییر دهد و همچنین سران خود را نیز تغییر دهد! سقف منظم ممکن است اولین چیزی باشد که یک مهمان در خانه شما متوجه آن نخواهد شد، اما یک سقف به درستی انجام می شود یا آن را باز نخواهد یافت. همیشه تعجب کردید که چگونه سقف همه چیز را از وسایل نور و فن به لوسترهای تزئینی نگه می دارد؟ به طور طبیعی، آنها می توانند زیبایی و عظمت شگفت انگیزی را به فضا اضافه کنند.

درست مانند دیوارها، سقف ها می توانند بافت رنگ، پوشش داده شده با پارچه، می توانند قالب و حتی تصاویر پس زمینه را جایگزین کنند. رنگها و الگوها را می توان با هر یک از عناصر اتاق، مانند پرده ها و یا فرش، همسان کرد و برای طراحی کل اتاق طراحی خوبی انجام داد.

اما سقف کاذب یک مرحله بیشتر از رنگ بافت، کاغذ دیواری یا پارچه است. علاوه بر اینکه هر اتاق را خیره کننده می بینند، آنها نورپردازی های تزئینی و لایه ای را می پوشانند، هر نوع کابل برق شل را پنهان می کنند و حتی می توانند به هزینه های گرمایش صرفه جویی کنند. بنابراین، آیا شما آماده هستید تا سقف معلق خود را ایجاد کنید؟ سپس شروع کنیم!

قابها را به طور مستقیم بر روی پرتوها یا سقف گچ نصب کنید ...

چارچوب چوبی خوب پایه یک سقف کاذب زیبا را تشکیل می دهد. برای اولین قدم، شما باید مستقیما به یک چارچوب چوبی برای پرتوها یا سقف گچ بپوشانید. با اندازه گیری فریم های خود را با اندازه های دقیق شروع کنید. شما می توانید این قاب را قبل از برش داشته باشید یا خودتان را در خانه با یک اره میتر ببینید.

شما باید فضای 40 سانتی متر را بین فریم ها بگذارید، بنابراین قبل از اندازه گیری باید بدانید که چه تعداد از شما نیاز دارید. این چارچوب چوبی نیاز به حمایت از سقف فعلی شما دارد. اطمینان حاصل کنید که از شاخه های مناسب استفاده می کنید. اگر پرتو دارید، به یاد داشته باشید که ممکن است ارتفاع سقف را تغییر دهد. پس از انجام این کار، پانل های سقف را به چارچوب چوبی پیچ کنید.

... یا یک قاب نصب شده بر روی سقف گچ را رفع کنید

تنوع دیگری در مرحله فوق؛ ابتدا کادر را بسازید و سپس آن را به سقف نصب کنید. با قرار دادن پایه ها روی سقف با فاصله 40 سانتی متری، شروع کنید. پس از آن شما می توانید پشتیبانی را به سقف موجود با استفاده از یک پیچ دیواری خشک، یک ناخن فلزی یا یک چکش چک کنید. گام بعدی این است که اطمینان حاصل شود که تمامی پشتیبانی ها را در همان ارتفاع ثابت کنید. برای انجام این کار، می توانید از لیزر، بند ناف و یا سطح روح استفاده کنید و علامت گذاری بر روی دیوارهای مخالف را که در آن پشتیبانی می کند، ایجاد کنید.

در تمام کارهای ساختمانی یک پایه خوب، پایان خوبی را تضمین می کند. پوشش دادن حمایت ها ممکن است به عنوان یک کار ساده به نظر برسد، اما انجام آن به خوبی تضمین می کند که سقف کامل شما به پایان نرسیده به نظر می رسد کج.

اکنون می آید زمان تصمیم گیری در مورد ارتفاع سقف جدید خود را. به خاطر داشته باشید که پانل های عایق معمولا 60 سانتیمتر است، بنابراین اگر شما نیاز به تعمیر آنها را به صورت جمع و جور، استراق سمنتان باید فاصله 60cms نیز داشته باشد.

شروع به اندازه گیری ارتفاع از کف تا خط که در آن شما می خواهید اشیاء چوبی شروع شود. با استفاده از این روش، چهار گوشه را علامت بزنید. برش ها را به طور یکنواخت برش دهید و آنها را به سقف حمایت کنید.

توجه به حمایت دیوار و عناصر قاب

از سطح لیزر، سیم یا سطح روح استفاده کنید تا موقعیت موقعیت دیوار را مشخص کنید. سپس دیوار حائل را به دیوارها در طول خطوط مشخص شده تعمیر کنید. برای انجام این کار می توانید از شاخه ها و پیچ ها استفاده کنید. با استفاده از این به عنوان پایه خود، اعضای چارچوب را به انتهای ستون ها اعمال کنید. چک کردن سطح چشم، مطمئن شوید که همه آنها در همان ارتفاع قرار دارند.

عایق سقف کاذب را فراموش نکنید

قبل از نصب عایق، مطمئن شوید که شما در وسایل محافظتی خود با دستکش، عینک ایمنی، یک ماسک گرد و غبار و لباس محافظ هستید. سقف کاذب فضای بیشتری از کاشی ها را فراهم می کنند. بهترین راه برای عایق کردن یک سقف معلق، این است که پانل عایق بر روی اعضای چارچوب نصب شود.

از آنجاییکه پانل های عایق حدود 60 سانتیمتر است، شما می توانید آنها را دقیقا اگر شما فاصله در 60cms فاصله. اگر نه، شما باید آنها را به اندازه برش دهید. اطمینان حاصل کنید کهسقف کاذب را بین ستون های عمودی نصب کنید تا یک لایه عایق ناپیدار ایجاد شود.

پس از نصب اولین برد از پانل های بالا، آنها را قطع کنید

با دیوار سمت چپ شروع کنید. پانل سقف اول را با استفاده از پیچ های گچ 25 میلیمتر پیچ کنید. شما باید اطمینان حاصل کنید که فاصله بین پیچ حداقل 20 سانتی متر باشد. فاصله بین پانل و دیوار وجود خواهد داشت که می تواند بعد از اتمام نوار به پایان برسد.

برای ایجاد قسمت های تطبیقی ​​در برابر یکدیگر برای ایجاد پوشش بالا حرکت کنید. هنگامی که شما به پایان می رسید، باید پانل باقی مانده را به طول برش دهید. این کار را با اضافه کردن علامت گذاری به سطح قابل مشاهده و شکستن انجام دهید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://azaran-decor.com/src.aspx?kw=%D8%B3%D9%82%D9%81-%DA%A9%D8%A7%D8%B0%D8%A8

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 207 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 15:39

هر آنچه که باید در مورد سقف کاذب بدانید

در حالی که شما خانه جدید خود را طراحی و یا قدیمی خود را بازسازی، چند چیز است که شما را به عنوان یک آشپزخانه مدولار و یا سقف پر زرق و برق وجود دارد. در حالی که سقف کاذب ممکن است به راحتی صدایی داشته باشد، مواردی وجود دارد که باید قبل از تصمیم گیری درباره این که آیا واقعا می خواهید یا نه، باید به خاطر بسپارید. در زیر چند چیز است که باید قبل از گرفتن سقف کاذب انجام شود.

نصب آسان

اگر شما خانه خود را بازسازی کنید و می خواهید یک سقف کاذب را به دکوراسیون موجود اضافه کنید، متخصصان استخدام کنید که وظیفه ای در عرض یک یا دو روز به پایان برساند.

ارتفاع را بررسی کنید

بعضی از سقف ها نیاز بیشتری نسبت به دیگران دارند، بنابراین ارتفاع را قبل از اینکه بطور مداوم به حالت تعلیق درآید، انتخاب کنید. آمادگی برای اضافه کردن یا کاهش چند اینچ ارتفاع به عنوان صفحات خواهد شد تا برخی از اتاق.

اندازه و طراحی

اگر می خواهید یک سقف کاذب در اتاق نشیمن خود ایجاد کنید، بررسی کنید که آیا می خواهید کل سطح یا نزدیک به اتصالات روشنایی را پوشش دهید. از آنجا که سقف کاذب ذکر شده است هزینه کمی بیشتر برنامه بودجه خود را بر این اساس. تا آنجا که به طرح ها مربوط می شود، مربع ها و مستطیل ها محبوب هستند اما چندین گزینه در بازار وجود دارد که می تواند سبک های مدرن مراکش یا سنتی عربی را به خانه شما اضافه کند.

رنگ

همه سقف های کاذب نیاز به سفید شدن دارند. شما می توانید کمی بیشتر تجربی و استفاده از رنگ های مختلف. در حالی که سایه های سفید و کرم معمولا به نظر تمیز و ترد می اندازند، سایه های خاکستری مانند قهوه ای و نارنجی باعث می شود که سقف سنگین تر شود و بنابراین محیط زیست غنی می شود.

تغییرات

این واقعا آسان نیست که ثابت یا نصب وسایل در یک سقف معلق باشد. با این حال شما می توانید یک حرفه ای برای برش بخش کوچکی از سقف را دریافت کنید و بعدا می توانید آن را اصلاح کنید. اما ایده آل است که همه چیز را به خوبی در پیش رو برنامه ریزی کنید تا مجبور نباشید محصول نهایی را لمس کنید.

تعمیرات و تعمیرات در آینده

سقف کاذب معمولا تعمیر و نگهداری سنگین را نیازی نیست. تمیز کردن منظم سقف با یک اسفنج فقط انجام می شود. اما اگر سقف کاذب سفید باشد، ممکن است گاهی اوقات به گرد و غبار برسد. زمانیکه می تواند شروع به خشن شدن کند، ممکن است زمان آن رسیده باشد که مجددا آن را رنگ کنید.

اگر به نقطه ای برسید که طراحی یا شکل سقف آن را دوست ندارید، در واقع لازم نیست همه چیز را پایین آورید. شما فقط می توانید کاشی های خاصی را بردارید یا آنها را بشکنید و جایگزین آن های قدیمی با جزئیات جدید و ویولا شما سقف جدیدی دارید

http://azaran-decor.com/src.aspx?kw=%D8%B3%D9%82%D9%81-%DA%A9%D8%A7%D8%B0%D8%A8

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 210 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 15:35

چگونه سقف کاذب طراحی داخلی شما را بهبود می بخشد

سقف کاذب را می توان به هر اتاق در خانه، حتی حمام و آشپزخانه اضافه کرد.آنها نه تنها به پوشش سیم کشی و لوله های در معرض پوشش می اندازند، بلکه می توانند نقطه کانونی اتاق شما باشند و طراحی داخلی فضای خود را افزایش دهند.آنها همچنین گزینه های روشنایی مختلف را برای ایجاد محیط مناسب برای اتاق خود باز می کنند

به عنوان مثال، شما می توانید جعبه L در هر دیوار اتاق اضافه کنید. در امتداد هر جعبه L-Box، می توانید یک محوطه محصور را برای نصب چراغ های LED اضافه کنید. این برای ایجاد نور خورشید یا روشنایی است. نور خورشید نور را به سوی سقف هدایت می کند و آن را بیرون می اندازد و نور را حتی بدون انعکاس نور می دهد.

شما همچنین می توانید سقف کاذب را در مرکز اتاق اضافه کنید، سپس سقف کاذب را در اطراف لبه ها افزایش دهید و لامپ ها را برای ایجاد پلت ها ایجاد کنید.طراحان می توانند با ترکیبات و لایه های دیگر بازی کنند. به عنوان مثال، یک جعبه L شکل جعبه ای سفارشی می تواند به عنوان یک گنبد تخت در وسط سقف به عنوان یک عنصر طراحی استفاده شود. نمونه های دیگر شامل بسیاری از نقاط LED برای ایجاد یک اثر ستاره ای آسمان است.

صاحبان خانه نیز گزینه اضافه کردن عناصر تزئینی، مانند گچ و یا چوب الوار چوب به طرف، و یا سقف افزایش یافت در مرکز یک لوستر.برخی از مزایای استفاده از سقف کاذب کم وجود دارد.

اول، یک سقف ارتفاع کم، حجم اتاق را کاهش می دهد، بنابراین سیستم تهویه مطبوع شما اتاق را سریعتر خنک می کند. این می تواند هزینه های انرژی شما را کاهش دهد.

ثانیا، این باعث می شود که لامپهای الکتریکی یک کار ساده تر را انجام دهد، همانطور که همه ی نیازهای شما فقط یک مدفوع گام است.

یکی دیگر از مزایای نصب سقف گچ این است که آنها مقاوم در برابر آتش هستند. از آنجایی که گچ حاوی مقدار کمی آب است، گسترش آتش را افزایش نخواهد داد.

پلاسترها همچنین کمک می کنند که صوتی یک اتاق را خنثی کنند، و این باعث می شود که ساکت تر شود. همچنین دارای مقاومت قوی در برابر حمله موریانه است.یکی از معایب سقف گچ این است که آنها آب مقاوم نیستند. اگر یک سقف آب سیلندر روی سقف کاذب وجود داشته باشد، یک پچ ناخن زرد ایجاد می کند. با این حال، هنگامی که نشت ثابت است، تکه های زرد می تواند به راحتی رنگ برای بازسازی ظاهر اصلی خود را دوباره رنگ

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://azaran-decor.com/src.aspx?kw=%D8%B3%D9%82%D9%81-%DA%A9%D8%A7%D8%B0%D8%A8

.

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 195 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 15:34

همه چیز در مورد سقف کاذب

سقف کاذب یک جزء جدایی ناپذیر از هر طراحی داخلی است. همراه با کف و دیوارها، آنها بزرگترین سطح اتاق را پوشش می دهند.

چرا سقف کاذب را نصب کنید؟

دلیل اصلی نصب یک سقف کاذب برای پنهان شدن است.در بسیاری از خواص، بیشتر لوله های سیم کشی برق به زیر کف بتن و داخل دیوارها ساخته شده است.

اگر سیستم تهویه مطبوع را نصب کنید، مجرای بیشتری باید در طول سقف خود اجرا شود. و اگر نقاط روشنایی بیشتری اضافه کنید، باید سیمهای بیشتری را در امتداد سقف اضافه کنید.در نهایت، اگر می خواهید یک فن سقفی اضافه کنید، باید آن را از کف زیر بغل آویزان کنید.

این باعث می شود سقف یک محل شلوغ، پر از سیم کشی برق برای طرفداران و چراغ، مجرای تهویه برای واحد تهویه مطبوع، و لوله کشی لوله.سقف کاذب برای مخفی کردن همه این موارد استفاده می شود.اما یک سقف کاذب می تواند خیلی بیشتر از چیزهای پنهان کند. این می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای بهبود کلی طراحی داخلی هر اتاق.

چگونه سقف کاذب نصب شده است؟

قبل از نصب گچ تخته، نیاز به یک قاب سقف وجود دارد. این قاب معمولا از آلومینیوم ساخته شده است.هنگامی که چارچوب سقف در جای خود قرار دارد، صفحات گچ به سادگی برداشته می شوند و در قاب سقف پیچ می شوند.

یکی از همه پلاسترها در محل قرار دارد، فضاهای بین صفحات گچ با پیچ و تاب، که یک شکل از پارچه جوت یا نوار پلاستیکی است، می شود.پس از آن، یک لایه از گچ بر روی کل سقف اعمال می شود تا ظاهر صاف آن به وجود بیاید. سرانجام، سقف کاذب رنگ آمیزی شده است.

چقدر فاصله بین سقف کاذب و ساختار سقف بالاتر است؟

اکثر صاحبان خانه می خواهند تا حد ممکن کمتری را برای پایین آوردن زمین به سطح سقف حفظ کنند.با این حال، شما نمیتوانید فاصله را خیلی کوچک کنید. فاصله بین سقف کاذب و سقف واقعی برای جابجایی چیزهای مختلف نیاز به فضای کافی دارد. این فضا به این بستگی دارد که آیا شما می خواهید فانوس های زیرزمینی، کانال های هواکشی، تهویه مطبوع کاست، و یا حتی آبگرمکن های ذخیره سازی (در حمام ها) مناسب باشند.برای مثال، اگر شما می خواهید سیستم های تهویه مطبوع کاست را نصب کنید، حداقل عمق 320mm در سقف مورد نیاز است.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://azaran-decor.com/src.aspx?kw=سقف-کاذب

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 267 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 15:33

چیزهایی که باید در هنگام نصب یک سقف کاذب در نظر بگیرید

سقف کاذب یکی از زیباترین راه های تزئین سقف خود را بدون صرف ثروت است. سقف کاذب به خوبی اجرا می شود زیبایی شناسی خانه خود را چند بار افزایش می دهد. این نه تنها اتاق شما را خوب نگاه می کند بلکه طعم غنی را نیز ارائه می دهد. بگذارید جزئیات دقیق عوامل مختلفی را که قبل از نصب سقف کاذب باید در نظر داشته باشید، در نظر بگیرید.

اندازه سقف کاذب

اکثر شما ممکن است تصور غلطی داشته باشید که سقف کاذب همیشه باید تمام سقف را پوشش دهد. این 100٪ درست نیست، سقف کاذب می تواند از هر اندازه و شکل بسته به اتاق شما و ترجیح شخصی شما باشد. سقف کاذب را فقط می توان در گوشه های سقف نصب کرد و بخش مرکزی را خالی نگه داشته و یا می توان آن را فقط در منطقه میانی نصب کرد و گوشه ها را خالی گذاشت. این انتخاب کاملا برازنده شما است. شما باید بعد از اتاق و حضور کابینت هایی که ممکن است لمس سقف باشند را در نظر داشته باشید. به جای کورکورانه سقف کاذب، به اندازه ای که ممکن است نیاز داشته باشید، کاملا در نظر بگیرید. این هزینه همچنین شما را نجات خواهد داد.

ارتفاع اتاق شما

پیش از تصمیم گیری برای نصب یک سقف کاذب، شما باید یک مطالعه امکان سنجی انجام دهید. ارتفاع اتاق خود را بررسی کنید و مطمئن شوید ارتفاع کافی برای نصب یک سقف کاذب وجود دارد. اگر شما تصمیم به نصب یک سقف کاذب در یک خانه کم سقف، این درخواست برای مشکل است. بنابراین قبل از انتخاب یک سقف کاذب، مشق شب خود را انجام دهید. ارتفاع کلی سقف کاذب حدود 1 فوت است، این ارتفاع شما هنگامی که سقف کاذب اجرا می شود، از دست می رود.

هزینه تعمیر و نگهداری

سقف پایه نیاز تقریبا هیچ هزینه نگهداری ندارد شما فقط نیاز به گرد و غبار آن را در فواصل منظم بر اساس اتاق. در اغلب موارد، سقف کاذب سفید یا کرم رنگ است که به راحتی خاک را نشان می دهد. انواع سقف کاذب پایه به راحتی تجمع گرد و غبار را به طور منظم تمیز می کنند. سقف کاذب پیشرفته جامد تر است و به راحتی گرد و غبار را تشکیل نمی دهد. بنابراین در نظر گرفتن زمان نگهداری و هزینه مورد نیاز در هنگام انتخاب نوع سقف کاذب، به یاد داشته باشید.

طول عمر

در طول عمر یک سقف منظم در مقابل سقف کاذب، تفاوت قابل توجهی وجود دارد. سقف کاذب مستعد ابتلا به آسیب است و ممکن است در آینده نیاز به تعمیر و جایگزینی داشته باشد، در حالی که یک سقف معمولی در بلندمدت نیازی به تعمیر ندارد. برخی از سقف کاذب عمر طولانیتری نسبت به بقیه دارند و ممکن است کمی بیشتر هزینه کنند. شما باید سقف کاذب را نه تنها بر روی ظاهر خود، بلکه بر دوام آن نیز انتخاب کنید. برخی از انواع خاص کاشی نوع سقف کاذب وجود دارد که در آن شما فقط می توانید قطعات آسیب دیده را در مقایسه با سقف کاذب معمولی جایگزین کنید که نیاز به جایگزینی کامل آن دارد.

حالا که عوامل مختلفی را در هنگام نصب یک سقف کاذب مورد بررسی قرار داده ایم، در حال حاضر پیشنهاد می کنیم مزایای مختلف را ببینیم.

زیبایی شناسی بهبود یافته

محدوده وسیع

چند سقف کاذب در کنترل دما کمک می کند.

کمک به افزایش بهره وری انرژی اتاق

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://azaran-decor.com/src.aspx?kw=%D8%B3%D9%82%D9%81-%DA%A9%D8%A7%D8%B0%D8%A8

.

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 211 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 15:33

سقف کاذب در بازسازی

دیوارها و سقف کاذب یک خانه بعضی از مهمترین عناصر ساختاری آن هستند، اما همچنین زمینه قابل توجهی برای خلاقیت ارائه می دهند. این مقاله به شما در درک ساختار سقفکاذب و دیوارها کمک می کند تا بتوانید بهترین گزینه ها را برای انجام تعمیرات و نوسازی داشته باشید.

دانستن اینکه چگونه سقف ها و دیوارها با هم قرار می گیرند، مهم است که به طور کامل ساختار خانه خود را درک کنید. به طور کلی، سقف معمولا یک ساختار چوبی با قاب چوبی دارد. دیوارها یا حفره یا تک پوست هستند و ممکن است باربری یا غیر باربری باشند. علاوه بر این، راه های مختلفی وجود دارد که سقف کاذب و دیوارها ممکن است به پایان برسد و ترکیبات مختلفی از مواد مورد استفاده برای رسیدن به این پوشش ها وجود دارد.

طیف گسترده ای از مواد را می توان در پایان دادن به یا سقف و یا دیوار استفاده می شود - گچ می تواند در ضخامت و چگالی متفاوت باشد، و همچنین می تواند با خواص بازدارنده مفید برای ایجاد سطح مقاوم تر، و یا به انطباق با مقررات ساختمان و ایمنی. به علت وضوح، عایق در تصاویر در اینجا و یا در کنار هم قرار نگرفته است. با این حال، در واقع، بسیاری از سقف ها و دیوارها عایق بندی می کنند.

برای تهیه نقاط ایمنی برای دیوار پوششی، مسدود کردن (طول عمودی کوچک چوب) در داخل یک پرتو I نصب می شود. ستون ها و هدر ها شبیه به پرتوها هستند، اما عملکرد دیگری را انجام می دهند: آنها وزن یک دیوار را در بالای باز می کنند مانند یک پنجره یا درب. آنها در بسیاری از مواد و نقاط قوت هستند، که برای استفاده های مختلف طراحی شده اند.

قاب سقف

نوع چوب و ابعاد تخته های چوبی به اندازه سقف کاذب و عملکرد آن بستگی دارد - سقف هایی با طبقه بالا باید بیشتر باشد. مسدود کردن در زوایای راست به تیرهای می تواند آنها را برای افزایش سفتی متصل کند.

ورق های گچی به طور مستقیم به شاخه های پیچ و مهره پیچیده می شوند، مفاصل ضبط می شوند و تمام سطح با گچ کاری به پایان می رسد.

http://azaran-decor.com/src.aspx?kw=%D8%B3%D9%82%D9%81-%DA%A9%D8%A7%D8%B0%D8%A8

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 195 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 15:32

دانستنی هایی در مورد سقف کاذب

سقف کاذب نیز به عنوان ، سقف T-bar، یا سقف شبکه نامیده می شود. تا همین اواخر، سقف های کاذب به فضاهای اداری و مراکز تجاری محدود شد؛ با این حال، از اواخر بیشتر و بیشتر مردم به آن حتی به خانه هایشان هم انطباق دارند. مردم اغلب از این به عنوان یک صفحه نمایش پیشرفته و از لحاظ قابلیت استفاده استفاده می کنند تا زیبایی ظاهری و ظاهر اتاق را با پوشش کانال ها، لوله ها و سیم ها در سراسر اتاق بهبود بخشد.

با این حال، قبل از برقراری تماس در مورد اینکه آیا سقف کاذب مناسب برای خانه شما است، چیزهایی وجود دارد که باید آنها را بررسی کرد. خواندن برای پیدا کردن آنچه آنها هستند!

این ارتفاع اتاق را کاهش می دهد

به یاد داشته باشید که یک سقف کاذب ارتفاع اتاق شما را کاهش می دهد، به این معنی که کل فوت مربع اتاق به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. این باعث می شود که اتاق به نظر برسد.

آکوستیک بهتر: می دانید که در اتاق با سقف کاذب آکوستیک بهتر می کنید. همچنین صدا را جذب می کند که در نگه داشتن محل سکوت کمک می کند.

فضای مورد نظر برای پوشش، اختیاری است

همانطور که تصمیم گرفتید یک سقف کاذب ایجاد کنید، به یاد داشته باشید که می توانید تمام سقف و یا تنها قسمت های سقف را پوشش دهید. اطمینان حاصل کنید که این تصمیم را براساس فضای و بودجه موجود برای شما تعیین کنید.

نگهداری

نگهداری سقف های کاذب بسیار زیاد نیست، اما باید هر بار با یک اسفنج تمیز شوند. پس از گفتن این، درک کنید که اگر سقف شما سفید باشد، در معرض خطر ظهور در طی یک دوره زمانی قرار می گیرد.

طول عمر

سقف کاذب هرچند موثر است، تا زمانی که سقف های منظم را نداشته اید، تا آخر عمر نداشته باشید. آنها تمایل دارند تا یک دوره زمانی از بین بروند و ممکن است نیاز به جایگزینی داشته باشند. همچنین در موارد بلایای طبیعی مانند زمین لرزه، احتمال دارد که سقف کاذببرای سقوط بیشتر آسیب پذیر باشد.

بهره وری انرژی

اکثر ادارات و موسسات دارای سقف کاذب هستند زیرا آنها در صرفه جویی در انرژی کارآیی دارند. این به این دلیل است که دمای اتاق را کنترل می کند. این کمک می کند تا حرارت را در طول تابستان کاهش دهد و گرما را در زمستان حفظ کند.

تعمیر و نگهداری و تمیز کردن

از آنجا که تمیز کردن داخلی سقف کاذب بسیار دشوار و خسته کننده است، آن را به شیوه ای برای پرورش جوندگان و سوسک ها می دهد که در دراز مدت می تواند تهدیدی برای ساکنان باشد.

طرح های سفارشی

اگر چه در گذشته سقف های کاذب، مربع یا مستطیل بودند، امروزه به دلیل افزایش تقاضا آنها در رنگ ها و شکل های مختلف برای انتخاب انتخاب می شوند. بنابراین، قبل از اینکه نهایی بر روی یک سقف کاذب، تحقیق خود را انجام دهید اطمینان حاصل کنید.

در نهایت، اگر چه سقف کاذب ممکن است به نظر می رسد آسان برای نصب، مطمئن شوید که شما حرفه ای برای کمک به شما. آنها آموزش داده شده اند تا این روش را انجام دهند و سقف های کاذب درمان مناسب را برای مدت طولانی انجام دهند

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://azaran-decor.com/src.aspx?kw=%D8%B3%D9%82%D9%81-%DA%A9%D8%A7%D8%B0%D8%A8

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 213 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 15:32

نکاتی که قبل از نصب سقف کاذب باید بدانید

اضافه کردن سقف کاذب به یک اتاق، یک نگاه جدید و راحتی به فضا می دهد و یکی از دلایل محبوب ما است که می خواهیم آنها را به خانه ما اضافه کنیم. با این حال، نصب آنها در خانه کار مشکلی است.در اینجا چیزهای مهم هستند که باید قبل از نصب آنها را بررسی کنید.

سهولت نصب

به راحتی نصب مناسب است که کار در زمان کامل انجام شود. بهترین راه برای انجام کار این است که با استخدام متخصصان برای انجام کار، خرید مواد مورد نیاز در زمان و تنها زمانی که می دانید کار انجام شده است، حرکت می کند.

پاکسازی

بعضی از سقف کاذب نیاز بیشتری نسبت به دیگران دارند، بنابراین قبل از نصب، ارتفاع اتاق را محاسبه کنید. به طور کلی یک اتاق دارای ارتفاع سقف 8-10 فوت است. شما می توانید فضای سرامیکی را برای سقف با استفاده از یک لایه نازک از تخته سه لا اندازه گیری کنید یا علامت نقطه ای روی دیوار که مایل به پایان دادن به سقف آن هستید.

مسائل اندازه

هر کس تنظیمات خود را از لحاظ اندازه سقف کاذب دارد. شما باید روشن کنید که آیا سقف را در اطراف فن یا اتاق کامل می خواهید. مهم است که قبل از سرمایه گذاری، اندازه سقف را تضمین کنید.

تعمیرات

به طور کلی سقف کاذب تعمیر و نگهداری زیادی ندارد. تمیز کردن به طور منظم با جارو و جارو کردن با اسفنج کافی است. اگر شما یک سقف سفید رنگ دارید، پس از آن نیاز به زمان به رنگ نقاشی دیگر آن شروع به دنبال کسل کننده و زیبایی از خانه خود را خراب.

طراحی

سقف کاذب قدرت هر اتاق را از جمله اتاق نشیمن، اتاق خواب و غیره، بدون هیچ گونه تلاشی دارد. این نیاز به افکار خلاق و انتخاب مناسب از سایه ها است. رنگ های روشن مانند سفید، کرم می دهد نگاه واضح و بزرگ، در حالی که سایه های خاکستری مانند قهوه ای، نارنجی و آبی اتاق را چشمگیر و لوکس می کند. اضافه کردن لوازم جانبی همچنین زیباییسقف کاذب را افزایش می دهد. اگر شما یکی از کسانی هستید که هیچ وقت به نظر می رسد خسته شده اید، پس باید طرح هایی را که می توان آنها را بازسازی کرد، نصب کنید. مجموعه ای از سقف ها را حذف کنید و انجام می شود

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://azaran-decor.com/src.aspx?kw=%D8%B3%D9%82%D9%81-%DA%A9%D8%A7%D8%B0%D8%A8

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 203 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 15:31

محاسبات برای نصب سقف کاذب

فضا به معنی آزادی است. و هر ساختاری که فضای موجود در خانه را کاهش می دهد، این احساس آزادی را کاهش می دهد. این همان چیزی است که آخرین فضای ساخت و ساز -سقف کاذب - در نهایت انجام می شود. با کاهش ارتفاع یک اتاق، محل را به نظر می رسد، و در نهایت بر راحتی و کیفیت زندگی تأثیر می گذارد.

فضا هم گران است از هر کسی که تا به حال یک خانه خریداری شده است بپرسید. ساخت یک سقف کاذب بدین معنی است که فضای ارزشمندی را که برای یک حق بیمه کافی هزینه می کند، صرفه جویی می کند. و همچنین این به معنی پرداخت یک قیمت سنگین تر برای فضای زندگی است که با آن کنار گذاشته می شود.

جلوه های سخنرانی

در اینجا این است که چگونه ریاضیات کار می کند. اگر ارتفاع یک اتاق 15 فوت و 12 فوت از 11ft تا 9ft کاهش یابد، حجم آن در داخل از 1980 فوت مکعب تا 1620 فوت مکعب از نظرسقف کاذب کاهش می یابد.

به این معنی است که فضای زندگی خالص در دسترس، 360 فوت مکعب یا 18.18٪ کاهش می یابد. اگر قیمت خانه برابر با 10،000 روپیه در هر فوت مربع باشد، هزینه فضای موجود از 909 روپیه به ازای هر فوت مکعب تا 1111 روپیه به ازای هر فوت مکعب افزایش می یابد - 22.22٪.

خلاقانه صحبت کردن

این تنها عامل هزینه نیست. بسیاری از کارشناسان در حال بررسی دیدگاه طولانی مدت هستند که فداکاری فضا ارزش «راحتی» ارائه شده توسط سقف کاذب است. یکی از طراح شهر و معمار می گوید: "شخصا فکر می کنم این سقف ها غیرممکن هستند و من در خانه من ندارم."

برای برخی از مشتریان، معماران می گویند، فضای کششی یک سقف کاذب یک مسئله بزرگ است. این تحقیق به اثبات رسیده است. یک مطالعه توسط جوآن میرز-لووی، استاد بازاریابی دانشکده مدیریت کارلسون دانشگاه مینهسوتا، نشان داده است که مردم در فضاهای با سقف بالا، خلاقانه تر فکر می کنند.

میرز-لوی گفت: "وقتی یک فرد در یک فضای با سقف 10 فوت قرار دارد، تمایل بیشتری به فکر آزادانه تر، انتزاعی تر می شود." "آنها ممکن است ارتباطات انتزاعی بین اشیاء در یک اتاق را پردازش کنند، در حالی که یک فرد در یک اتاق با یک سقف 8 فوت احتمالا بیشتر روی جزئیات تمرکز خواهد کرد."

"مطالعات نشان می دهد که سیستم تهویه مطبوع در خانه های با سقف بسیار موثر است"، توضیح می دهد که یک پنجره AC - معمولا در ارتفاع حدود 3ft - works در اصل که هوا سرد در زمین (تا 5ft تا 8ft) در حالی که هوای گرم به 10 تا 12 فوت افزایش می یابد.

یک سقف کاذب از صعود هوای گرم جلوگیری می کند. بنابراین، بر خلاف ادراک کلی که هزینه ی خنک کردن حجم بزرگتر هوا در داخل یک خانه سقف بالایی بالاتر است، معکوس درست است. در حقیقت، هزینه های اجرایی تهویه هوا در یک خانه بالایی سقف کمتر از خانه ای است که کم استوار است.

سقف کاذب برای پوشش سیم کشی برق، کانال های AC، اتصالات روشنایی و غیره ضروری است. او می گوید، اگر کسی به درستی برنامه ریزی کند، محیط خانه را خراب نمی کند. در واقع، سقف کاذب، روند رو به کاهش در خانه های پیش ساخته است. مردم در حال حاضر سقف های لخت را با کانال های طراحان با کیفیت بالا برای تامین برق و تهویه مطبوع ترجیح می دهند.

یکی دیگر از ویژگی های یک اتاق با سقف بالایی است که بدون توجه به آن می آید - پنجره های بلند که اجازه می دهد نور بیشتری ایجاد کنند و بیشتر از یک نمای دید ایجاد کنند. و بعد از همه، کسی که حس فضایی عظیم را دوست ندارد که خلاقیت شما را افزایش می دهد

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://azaran-decor.com/src.aspx?kw=%D8%B3%D9%82%D9%81-%DA%A9%D8%A7%D8%B0%D8%A8

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 180 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 15:30

مزیت های سقف کاذب در دکوراسیون داخلی

اول از همه صاحبان خانه باید مزایای سقف کاذب را درک کنند. یکی از مزایای مهم است که به خوبی شناخته نشده است استفاده خوب از تهویه هوا است. سقف کاذب فضای سقف را کاهش می دهد که با افزایش کارایی تهویه هوا کمک می کند. البته من در مورد اتاق هایی با ارتفاع زیاد صحبت می کنم. می توان گفت که دفتر شما 10 برابر 10 فوت مربع اتاق بزرگ است، اگر سقف کاذب 1 فوت کمتر از سقف واقعی باشد، فضای مکعبی (10 × 10 × 1) را کاهش می دهد. این قطعا موجب صرفه جویی در لایحه انرژی شما می شود. در محل اقامت، اتاق نشیمن احساس خوبی دارد اگر ارتفاع بیشتری داشته باشد، اما در اتاق خواب شما ممکن است به کاهش ارتفاع کمی فکر کنید. در آشپزخانه، مردم معمولا از سقف کاذب اجتناب می کنند، در صورتی که مجبور شوید آن را انجام دهید، مطمئن شوید که دودکش / تهویه مناسب است.

مزیت دوم این است که لایه عایق را فراهم می کند. اگر سقف خانه شما در معرض نور مستقیم خورشید یا گرمای غیر مستقیم باشد. سقف کاذب در یک لایه جدایی قرار می گیرد تا گرما را تا حدی حفظ کند. اتاق خود را خنک نگه می دارد

مزیت بزرگ دیگر این است که به جای قرار دادن یک یا چند چراغ لوله در داخل اتاق، شما می توانید از چراغ های با کیفیت بالا استفاده کنید. چراغ های LED انرژی کمتری مصرف می کنند و اکثر آنها سال ها و سال ها به خوبی کار می کنند. به این ترتیب شما نور غیر مستقیم دریافت خواهید کرد. شما می توانید LED خود را در سقف کاذب خود در گوشه های مختلف خانه خود داشته باشید و از نور به عنوان قهوه ای که نیاز دارید استفاده کنید.

جهت آگاهی بیشتر در مورد مزایای سقف کاذب و همچنین دیدن نمونه کار های بیشتر به سایت زیر نیز مراجعه نمایید:

http://azaran-decor.com/src.aspx?kw=%D8%B3%D9%82%D9%81-%DA%A9%D8%A7%D8%B0%D8%A8

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 201 تاريخ : دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت: 15:28

نکاتی در مورد سقف کاذب کشسان

اگر به تازگی تصمیم به اجرای سقف کاذب کشسان برای دکوراسیون داخلی خود گرفته اید، لازم است که قبل از هر اقدامی به یک سری نکات توجه نمایید که در ادامه گام به گام این نکات را با شما در میان میگذاریم.

اولین قدم برای نصب سقف کاذب، توجه به ارتفاع میباشد. اگر شما از ارتفاع کمی در دکوراسیون داخلی خود برخوردارهستید باید از نصب سقف کاذب صرف نظر نمایید، زیرا سقف کاذب باید پایین تر از سقف اصلی نصب شود،که این امر خود موجب کوتاه تر شدن ارتفاع میشود .

قدم بعدی برای نصب سقف کاذب کشسان انتخاب طرح مورد نظرمیباشد. این طرح میتواند شامل یک آسمان آبی یا آسمان شب پر ستاره یا حتی ساحلی زیبا باشد و یا اینکه میتواند شامل یک اثر هنری زیبا از یک هنرمند مشهور باشد که انتخاب هر یک از آنها کاملا بسته به سلیقه ی شخصی شما میباشد.داشتن یک طرح زیبا و آرامش بخش میتواند علاوه بر زیبایی دکوراسیون داخلی شما به آرامش شما نیز کمک فراوانی نماید و شما در حالی که در آشپزخانه مشغول کار هستید از زیبایی این منطقه لذت ببرید.

پس از بررسی موارد ذکر شده با یک شرکت معتبردکوراسیون داخلی تماس حاصل نمایید تا اقدامات لازم را در جهت اجرا سقف کاذب کشسان به عمل آورند.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/296

http://azaran-decor.com/src.aspx?kw=%D8%B3%D9%82%D9%81-%DA%A9%D8%A7%D8%B0%D8%A8

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 215 تاريخ : شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 18:11

داشتن دکوراسیون داخلی رویایی با سقف کاذب کشسان

معمولا داشتن خانه ای زیبا از جمله آرزوهای هر فرد میباشد که دسترسی به آن دشوار نیست و شما میتوانید با کمی تحقیق و به خرج دادن سلیقه این زیبایی را به دکوراسیون داخلی خود ببخشید. یکی از ایده های زیبا و خلاقانه برای داشتن دکوراسیون داخلی رویایی، سقف کاذب تصویری است که میتواند شما را به داشتن خانه ایلوکس و زیبا نزدیک کند.

سقف کاذب کشسان و یا آسمان مجازی این اجازه را به شما میدهد تا بتوانید یک طرح زیبا و خیره کننده ای را برای دکوراسیون داخلی خود داشته باشید. استفاده از این نوع سقف کاذب در هر محلی قابل استفاده است و شما هیچ گونه محدودیتی برای استفاده از این نوع سقف کاذب نخواهید داشت.

بچه های ما همیشه دوست دارند با داستان های پری در اتاق های خود زندگی کنند، شما میتوانید با چاپ طرح مورد علاقه ی کودک خود بر روی سقف کاذب این هدیه را به کودکان خود بدهید که اتاق زیبا و رویایی برای خود داشته باشند.

حتی اگر شما یک رستوران، کافی نت یا هر محل کسب و کار دارید، و به دنبال ایجاد مهمان و مشتریان خود هستید سقف کاذب کشسان و یا آسمان مجازی میتواند به راحتی این کار را برای شما انجام دهد. همچنین نصب بسیار سریع و راحت آن نیز از جمله مزایای این نوع سقف کاذب میباشد .

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/296

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://azaran-decor.com/src.aspx?kw=%D8%B3%D9%82%D9%81-%DA%A9%D8%A7%D8%B0%D8%A8

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 233 تاريخ : شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 18:10

سقف کاذب تنها زمانی مناسب است که مواد مناسب انتخاب شوند

سقف کاذب یکی از بهترین اختراعات در دوران معماری است. آنها اگر به خوبی طراحی شوند، اتاق شیک و بزرگ را نگاه می کنند. مهمترین چیزهایی که باید در مورد سقف کاذب در نظر گرفت، انتخاب مواد مناسب است. این انتخاب برای دوام و کیفیت سقف کاذب ضروری است.

علاوه بر ارائه یک ظاهر زیبا به ساختمان ها، سقف کاذب همچنین شما را از گرما و سر و صدای اضافی خارج می کند. حالا قبل از اینکه بدانید که چگونه این تابلوها قادر به انجام همه این کارها هستند، ابتدا به من بگویید که آنها از چه ساخته شده اند. مواد سقف کاذب معمولی عبارتند از: ترموکول، گچ، آئولیت، پی وی سی و چوب.

تخته های PVC

PVC مخفف پلی وینیل کلراید است. این یک پلیمر مصنوعی است. پلیمر یک مولکول بزرگ از چند مولکول کوچک است. PVC ساخته شده از مولکول های کربن، هیدروژن و کلر است. این سومین پلیمر مصنوعی تولید شده در جهان است. دو مورد اول پلی اتیلن و پلی پروپیلن هستند. PVC در هر دو فرم سخت و انعطاف پذیر موجود است.

جوانب مثبت منفی

PVC با وجود مقاومتی مقاوم در برابر حرارت و ضد آب، حاوی سرطان زایی است که باعث سرطان کبد می شود و در هنگام سوزاندن یک ماده سمی به نام دیوکسین آزاد می شود.

مقاوم در برابر حرارتی pvc

تخته های چوبی

تخته های چوبی توسط اتصال چیپس های چوبی با چسب های مناسب تولید می شود. تابلوهای چوبی در اشکال مختلف مانند قوی، سبک، سفت و قابل انعطاف هستند. این انواع در فرم ها منجر به تنوع در برنامه های کاربردی می شود.

جوانب مثبت منفی

چوب آلی است بنابراین نیازی به نگرانی در مورد سموم و تجزیه شیمیایی نباشید. اما ضرر عمده تخته های چوبی این است که آنها به حمله موریانه ها آسیب پذیر هستند و گران هستند

http://azaran-decor.com/src.aspx?kw=%D8%B3%D9%82%D9%81-%DA%A9%D8%A7%D8%B0%D8%A8

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 195 تاريخ : شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 18:09

معرفی سقف کاذب و انواع آن

اگر شما در حال تحقیق کردن در مورد سقف کاذب هستید و نمیدانید که چه نوع سقف کاذبی مناسب دکوراسیون داخلی شماست؟ و یا اینکه چه تفاوت هایی با هم دارند و هر کدام از آنها چه مزیتی را دارا میباشند؟ سوال هایی است که اکثرا برای شما ایجاد شده و جواب مناسبی در جهت آن بدست نیاورده اید. کافی است تا با دنبال کردن این مقاله تمامی اطلاعات لازم در جهت سقف کاذب را کسب نمایید.

در ابتدای مطلب باید به معرفی و تعریف سقف کاذب بپردازیم. سقف کاذب همانطور که از نام آن پیداست، سقفی است ثانویه که بر روی سقف اصلی نصب میشود. در واقع این نوع سقف جنبه ی تزئینی داشته و هیچ گونه باری را بر روی خود حمل نمیکند اما اثرات بسیار شگرفی بر روی زیبایی دکوراسیون داخلی ایفا میکند و میتواند تمامی نواقص موجود در سقف اصلی را پنهان کرده و ظاهری یکدست و تمیز را به شما هدیه نماید. حال به معرفی تک تک اجناس پرطرفدار سقف کاذب و اعلام مزایا و معایب هر یک از آنها میپردازیم.

سقف کاذب کناف

یکی از اجناس بسیار پرطرفدار سقف کاذب، کناف میباشد. کناف تخته های گچی از پیش آماده ایست که میتواند هر نوع طرحی را بر روی سقف کاذب شما ایجاد نماید. به دلیل پیش ساخته بودن این نوع سقف کاذب، در عین حال که سقف شما جنسی گچی دارد اما بسیار سریع نصب شده و همچنین از تمیزی و ظرافت بسیار بالایی به نسبت ایجاد سقف گچی برخوردار میباشد. همانطور که اشاره شد کناف از جنس گچ بوده و شما نمیتوانید از نوع سقف کاذب در مناطق مرطوب مانند سرویس بهداشتی و حمام و یا مناطقی که احتمال پس دادن نم و رطوبت را دارد استفاده نمایید.

سقف کاذب پی وی سی

برای معرفی سقف کاذب پی وی سی ، ابتدا باید پی وی سی را معرفی نماییم. پی وی سی نوعی پلاستیک است که ضد رطوبت و عایق حرارت است پس هیچ گونه محدودیتی مکانی برای نصب این نوع سقف کاذب نخواهید داشت. پی وی سی دارای طرح و رنگ بسیار متنوعی میباشد. از سفید ساده تا پانل های روکش دار که طیف وسیعی از طرح و رنگ را در خود جای داده است. انعطاف بالای پی وی سی نیز میتواند از دیگر مزیت های آن به شمار آید. زیرا هر نوع طرحی را میتواند به راحتی برای شما ایجاد نماید.

سقف کاذب60*60

یکی از قدیمی ترین و پرطرفدار ترین نوع سقف کاذب در مکان های عمومی مانند بانک و ادارات و ... سقف کاذب 60 در 60 است که دارای جنس های متفاوت مانند گچی، پی وی سی و... که جدیدترین حالت آن آسمان مجازی است.

سقف کاذب آسمان مجازی و کشسان

که در ادامه ی مطلب به راجع به هریک از آنها و تفاوت های هر یک اشاره شده است .

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

http://azaran-decor.com/src.aspx?kw=%D8%B3%D9%82%D9%81-%DA%A9%D8%A7%D8%B0%D8%A8

 

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 212 تاريخ : شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 18:09

سقف کاذب

علاوه بر ظاهر کلاسیک برای ساختمان ها، سقف کاذب، تعداد قابل توجهی از مزایای عایق حرارتی، جذب آکوستیک، کاهش ارتفاع اتاق، ارائه پلت فرم برای نصب سوئیچ های LED و دوربین های CCTV، پنهان کردن سیم کشی و غیره را فراهم می کند.

اثبات آکوستیک

امواج صوتی به داخل اتاق ها ایجاد برخی از ارتعاشات صوتی که توسط سطح ناهموار سقف کاذب جذب می شوند.

عایق حرارتی

عایق حرارتی بوسیله حفره های هوا بین لایه های تابلوهای سقف کاذب که گرمای بیش از حد را جذب می کنند، ایجاد می شود و اتاق را خنک می کند و به ما کمک می کند تا استفاده از سیستم های تهویه مطبوع را کاهش دهیم.

مقاومت به قارچ

یکی دیگر از مزایای بزرگ معدنی (از یک ارگان زنده به دست نمی آید) مقاومت در برابر میکروبی است که از قالب های قارچی زشت روی سقف ها جلوگیری می کند. گونه های خاصی مانند آسپرژیلوس نایگر در تخته های چوبی رشد می کنند و تهدید جدی برای سلامتی هستند زیرا قالب های آنها از طریق هوا که نفس می کشند، به مسیر تنفسی ما می رسند. آنها درون ریه ها رشد می کنند و آنزیم های سمی خود را در جریان خون گسترش می دهند که می تواند موجب سرطان شود. بنابراین هنگام انتخاب تابلوهای سقف کاذب بسیار محتاط است.

چگونه مواد مناسب را انتخاب کنید؟

تمام مواد مورد بحث در بالا فقط به اندازه ای محدود است که جوانب مثبت و منفی یکدیگر را با هم مقایسه کنند. انتخاب مواد بستگی به تعدادی از عوامل مانند شرایط آب و هوایی، محیط، قیمت مقرون به صرفه و سلیقه مالک. شرایط آب و هوایی یکی از عوامل مهم در انتخاب مواد سقف کاذب است

http://azaran-decor.com/src.aspx?kw=%D8%B3%D9%82%D9%81-%DA%A9%D8%A7%D8%B0%D8%A8

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 162 تاريخ : شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 18:08

چگونه سقف کاذب می تواند خانه شما را زیبا نگاه کند

سقف ها اغلب غافلگیرانه ترین بخش ساخت و ساز هستند اما شیوه هایی وجود دارد که می توانند زیبایی را به یک اتاق اضافه کنند. یکی از روند روزمره داخلی، سقف کاذب است. این روند داخلی در میان صاحب خانه ها و خریداران افزایش یافته است.

نگاهی به آنچه سقف کاذب است و مزایا و معایب آن چیست.

سقف های کاذب چه هستند؟

سقف کاذب نوعی از سقف مصنوعی است که به عنوان یک سقف کم ایجاد شده است. همچنین به عنوان سقف افتاده، سقف T-bar، سقف معلق یا سقف شبکه شناخته شده است، این نوع برای اولین بار در ساختار تجاری استفاده می شود. فاصله بین سقف واقعی و سقف کاذب برای نصب چراغ های تهویه هوا و تهویه مطبوع استفاده شد. اما با توسعه زمان و طراحی، این نوع سقف هم اکنون بخشی از خانوارها است. سقف های کاذب معمولا در خانه های تازه ساخته شده استفاده می شود که امکان اضافه کردن پیچیدگی به داخل خانه ها است.

نگاهی هنرمندانه به سقف کاذب که در اشکال و ارتفاع مختلف طراحی شده است، به دکور خانه منجر می شود.

چرا باید نصب کنید

می توانید به دکور اضافه کنید و با نورپردازی بازی کنید. این سقف ها به شما امکان می دهد که عمق اتاق را با نمایش شکاف بین سقف بالا و پایین، اضافه کنید.سیم کشی مورد استفاده در نورپردازی نصب شده در سقف را پنهان می کند.همچنین دارای قابلیت جذب صدا است و باعث می شود اتاق شما به آرامی و راحت باشد.همچنین جذب گرما بسیار خوب است.

احتیاط

اگر به خوبی حفظ نشود، سقف کاذب می تواند به آفات و شبکه های عنکبوت خانه باشد.

اگر سقف واقعی در منزل شما خیلی بالا نباشد، اضافه کردن سقف کاذب می تواند اتاق شما را کوچکتر و فریبنده به نظر برساند.

یک ساختار آویزان، سقف کاذب همانند سقف واقعی نیست. بنابراین، در صورت هر گونه فاجعه یا نصب هر نور سنگین و یا وسایل دیگر می تواند باعث آسیب شود

http://azaran-decor.com/src.aspx?kw=%D8%B3%D9%82%D9%81-%DA%A9%D8%A7%D8%B0%D8%A8

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/140

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : سقف کاذب, قیمت سقف کاذب , سقف کاذب pvc, سقف کاذب آسمان مجازی , سقف کاذب کناف , سقف کاذب کشسان, دکوراسیون داخلی , سقف کاذب 60 در 60 , خرید سقف کاذب , فروش سقف کاذب , سقف کاذب پی وی سی ساده , اجرای سقف کاذب,نصب سقف کاذب , طراحی سقف کاذب , سقف کاذب تصویردار , انواع سقف کاذب, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 213 تاريخ : شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 18:07

چرا کاغذ دیواری را برای دکوراسیون داخلی انتخاب کنید؟

کاغذ دیواری سریعترین و ساده ترین راه برای اینکه به خانه ی خود سبکی جدید و نواضافه کنید. تکنولوژی کاغذ دیواری مدرن به این معناست که شما می توانید یک اتاق را فقط در عرض چند ساعت تزئین کنید. این که آیا شما می خواهید از یک کاغذ دیواری برای یک دیوار(کانون مرکزی دکوراسیون داخلی) قابل توجه استفاده کنید یا از پوشش های دیوار استفاده کنید تا بافت را به یک اتاق کامل اضافه کنید، ساده و آسان است.

شرکت آذران پلاست رسا، وارد کننده مستقیم و بدون واسطه ی کاغذ دیواری، با فروش انواع کاغذ دیواری با بهترین کیفیت و طرح های شیک و لوکس و مدرن میتواند دکوراسیون داخلی شما را در عرض چند ساعت با تحولی بسار زیادی روبرو گرداند. انواع طرح های کاغذ دیواری که شامل طرح های کلاسیک و یا کاغذ دیواری های سه بعدی و چرمی و... پاسخگوی هرنوع سلیقه میباشد.

کاغذ دیواری های موجود در شرکت آذران پلاست رسا با کیفیتی بی نظیر و قابل شستشو میتواند شما را در عرض چند سال بی نیاز از تغییر کاغذ دیواری و همچنین هزینه ی اضافی در مورد دیکوراسیون داخلی تان گرداند. همچنین بدلیل اینکه این شرکت وارد کننده مستقیم بوده پس با خیال راحت میتوانید این اطمینان را حاصل نمایید که با کمترین هزینه بهترین کاغذ دیواری را برای خود تهیه نموده اید.

لطفا جهت اطلاعات بیشتر و گرفتن مشاوره در زمینه ی کاغذ دیواری با متخصصان دکوراسیون داخلی شرکت آذران پلاست رسا در تماس باشید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/91

http://www.iranwallpaper.net/

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , انواع دیوار پوش , قیمت دیوار پوش , دیوارپوش سه بعدی , دیوارپوش ارزان , نصب دیوارپوش , دیوارپوش آذران پلاستیک , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش pvc, , دکوراسیون داخلی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 219 تاريخ : شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 18:06

نکات دیوارپوش برای حمام

دیوارپوش های مقاوم در برابر آب و رطوبت به سرعت جای خود را به عنوان یک جایگزین مناسب برای کاشی های حمام تبدیل شده اند. دیوار پوش ها به طور کلی ارزان تر است،و در طرح های مختلف در دسترس است، و در نهایت نصب آسان است. در اینجا راهنمایی های لازم که به شما در انتخاب و نصب دیوارپوش های حمام کمک می کند را آورده ایم:

هنگام نصب پانل های حمام، چسب را کاملا به سمت چسب به دیوار تزریق کنید. این باعث می شود که رطوبت از بخار، پاشش جلوگیری شود که در غیر این صورت راه خود را در پشت دیوارپوش یا کاشی پیدا خواهد کرد و در نهایت تبدیل به یک مکان پرورش برای قالب می شود. با نصب دیوارپوش ضد آب، شما می توانید از خرید مواد ضدعفونی کننده اجتناب کنید و نیازی به نگرانی در مورد مسائل بهداشتی نداشته باشید.

هنگام خرید پانل های خود مطمئن شوید که آنهایی را انتخاب کنید که ضد آب هستند و طراحی شده اند که در اطراف بخار و آب استفاده شوند. هنگامی که این دیوارپوش را نصب می کنید، می توانید مطمئن شوید که از اسپری آب دوش، بخار و یا تمیز کردن آنها با پاک کننده مایع خسارت نداشته، آنها را تخریب یا خراب نکنید.

اجتناب از لایه برداری که به طور معمول به تصویر زمینه و تراشه که شما اغلب با کاشی می بینند اتفاق می افتد، زیرا پانل های حمام با دوام تر است. از آنجایی که این مدت طولانی است، شما لازم نیست که از آن به عنوان جایگزینی با انواع دیگر پوشش های دیوار استفاده کنید.

با نصب وسایل حمام شما می توانید زمان، پول و ناامیدی را صرفه جویی کنید، زیرا بر خلاف کاشی های نصب شده که معمولا نیاز به استفاده از یک مته مخصوص برای جلوگیری از تراشیدن و یا ترک خوردن کاشی ها، می توانید آینه ها و سایر موارد را با پیچ ها به دیوار پوشانید.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://azaran-decor.com/src.aspx?kw=%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%BE%D9%88%D8%B4

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , انواع دیوار پوش , قیمت دیوار پوش , دیوارپوش سه بعدی , دیوارپوش ارزان , نصب دیوارپوش , دیوارپوش آذران پلاستیک , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش pvc, , دکوراسیون داخلی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 169 تاريخ : شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 18:04

دیوارپوش یک تکه و بدون درز

دیوارپوش یک تکه و بدون درز (تاپشیت) بی شک یکی از بهترین نوع دیوارپوش میباشد که دارای مزیت های بی شمار است. یکی از مزیت های این نوع دیوار پوش، یک تکه و بدون درز بودن آن است که این خود باعث زیبایی بیشتر در دکوراسیون داخلی میگردد.

همچنین آنتی باکتریال بودن این دیوارپوش باعث شده تا نظر بسیاری از مراکز درمانی و بیمارستان ها به این سمت جلب شوند. از دیگر مزیت های این نوع دیوارپوش عایق رطوبت و حرارت آن است، پس از استفاده از این نوع دیوارپوش هیچ گونه محدودیتی نداشته و شما میتوانید در تمامی مناطق از این نوع دیوارپوش ها بدون نگرانی استفاده نمایید.

از نظر رنگ و همچنین طرح ، دیوارپوش بدون درز یا همان دیوارپوش تاپشیت دارای تنوع بسیار بالایی است. همچنین داشتن طرح سنگ دیوارپوش تاپشیت باعث شده است تا این نوع دیوارپوش جایگزین بسیار مناسبی برای سنگ های گران قیمت باشد در حالی که تشخیص این نوع دیوارپوش از سنگ های مشابه بسیار سخت و حتی ناممکن میباشد. پس جهت صرفه جویی در هزینه های خود میتوانید از این دیوارپوش ها استفاده نمایید و محیطی شیک با کمترین هزینه را برای خود بوجود آورید

http://azaran-decor.com/src.aspx?kw=%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%BE%D9%88%D8%B4

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/299

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , انواع دیوار پوش , قیمت دیوار پوش , دیوارپوش سه بعدی , دیوارپوش ارزان , نصب دیوارپوش , دیوارپوش آذران پلاستیک , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش pvc, , دکوراسیون داخلی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 216 تاريخ : شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 18:03

دیوارپوش

اگر به دنبال راهی سریع و آسان برای تغییرات دکوراسیون داخلی خود هستید، دیوارپوش ها بهترین گزینه به شمار میروند. دیوارپوش ها با نصب سریع و آسان چهره ای نو و زیبا را به دکوراسیون داخلی شما هدیه میدهند. حال در ادامه ی مقاله شما را با توضیحات مختصری در مورد انواع دیوارپوش ها آشنا میکنیم.

دیوارپوش ها دارای جنس های بسیار متنوعی هستند، مانند دیوارپوش پی وی سی ؛ کناف؛ تو پر پلی استایرن؛ کاغذ دیواری؛ دیوارپوش های یک تکه و بدون درز(تاپشیت)؛ دیوارپوش سه بعدی و... که شما بسته به مکان و همچنین سلیقه و بودجه ی خود میتوانید هر یک از آنها را انتخاب نمایید.

تمامی دیوارپوش ها یی که در بالا ذکر شده یک خصوصیات مشترک را دارا میباشند. همگی آنها دارای نصب سریع و آسان هستند و این یکی از بهترین مزیت های آنها میباشد. دیوارپوش ها در طرح و رنگ های بسیار متنوع جوابگوی هر نوع سلیقه و همچنین متناسب با دکوراسیون داخلی مد نظر شما میباشد.

تفاوت دیوارپوش ها در نوع جنس که ضد رطوبت و یا مقاوم در برابر ضربات و ... میباشد که در مقاله های بعدی به طور مفصل در مورد هر یک از آنها توضیحاتی جهت آشنایی شما با انواع دیوارپوش داده میشود.

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/35

http://azaran-decor.com/src.aspx?kw=%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%BE%D9%88%D8%B4

http://www.irandecorasion.com/fa/pages/29

آذران پلاست رسا...
ما را در سایت آذران پلاست رسا دنبال می کنید

برچسب : دیوارپوش , انواع دیوار پوش , قیمت دیوار پوش , دیوارپوش سه بعدی , دیوارپوش ارزان , نصب دیوارپوش , دیوارپوش آذران پلاستیک , دیوارپوش پی وی سی , دیوارپوش pvc, , دکوراسیون داخلی, نویسنده : azaranplastrasa azarandecor95 بازدید : 176 تاريخ : شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 18:02